lördag morgon

Det blev en mkt mysig kväll igår.
Jag hämtade upp Annapanna och körde hem till Mathilda där vi käkade Tacos, sjöng och mös med en maaassa hundar. Haha. Man blir ju lite sugen på att ha en vovvsing att mysa med hemma också :P Men det dröjer nog många år. Sen släppte jag av dem i stan på vägen hem, de skulle skaka rumpa och jag skulle sova :)
Idag kommer Mamma, Pappa och Boy på besök, det ska bli mysigt.
Blir väl en runda på stan, lite fika och sen middag här hemma.
Tänkte springa ner till jobbet och köpa Lax om en stund iaf. Blev inte av att jag gjorde det igår.

Kommentarer
Postat av: ingela pingela

Ha det nu så härligt i Thailand. Så att ni kommer hem utvilade och med massor av fina upplevelser. Man kan ju förstå att det känns toppen att om så bara för en kortare tid fly den grå vardagen och denna ruggiga vinter. Allt gott till er båda Kram

2010-02-14 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback