fredag

Shit vad dansen var rolig igår!! Ganska så svår men med sjukt bra gung :)
Vi kom dit tio över 7, tidiga tänkte vi men tydligen hade de flyttat passet till kl 7 istället för halv 8 så det var bara att hoppa in mitt i. Missade ju uppvärmningen så jag har lite krampkänningar i mitt ena lår :(
Men jag och min babe (Frida) :) får nog en sjukt rolig vår tror jag! :)
När jag kom hem var inte Berra riktigt kontaktbar. De hade gått ut med presskonferens idag för att presentera en ny spelare i HIF. Han var helstirrig! Satt och uppdaterade 17 fotbolls-sidor och snackade med lika galna människor på msn. Haha, som barn innan julafton!
Nu på morgonen har jag varit väldigt duktig och städat badrummet och skrubbat köket! Tog en liten solning med för att ha någon grund nu innan resan.
Berra har åkt iväg på presskonferensen nu och jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med fram tills jag ska jobba kl 16.
Kanske ska göra lite te och krypa tillbaka upp i soffan med en bok? Låter lagom ansträngande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback