fredag

vi befinner oss nu ute pa Phi Phi och har ar valdigt vackert.
Forsta dagen tog vi en longtailbat till Railaybeach och pressade en stund.
Andra dagen kom jetlagen ifatt oss. Vi bytte hotell (lite billigare och narmare stranden) och sen sov och slappade vi hela dagen. Kvallen (eller ja, en timme) spenderades inne i Krabi Town. Riktigt skitstalle. Det har de flesta sagt ocksa, men man vill ju anda se.
Nu sitter vi som sagt pa Phi Phi. Vi tog en "farja" hit som tog ca 2 timmar. Detta ar verkligen ett land utan tider och det ar underbart, bussar och batar gar nar dem ar fyllda, inte en minut tidigare ;) Enda gangen jag kan tanka mig att man irriterar sig pa det ar nar man ska med flyg och liknande. Men nu har vi ju tid pa oss att njuta :)
Vi kostade pa oss ett lite finare hotell har med pool, eftersom det bara ar en natt.

Jag har brant mina fotter, de ar svullna som sma korvar. (jag lovar att jag smorde in dem mamma)
Nu ska vi ga och kopa en troja eller klanning som jag kan ha pa mig. (vara resvaskor ar kvar pa hotellet i Aonang, och jag tankte inte pa att ta med mig nagot till ikvall, nagon forvanad?)

Aterkommer om nagra dagar sakert :) Ha det bra dar hemma, for det har vi!


Kommentarer
Postat av: GUNILLA

hej,på er. Skönt att höra att ni har det bra. Smörj in er mera! Allt är bra här hemma.

kram, mamma och pappa

2010-02-19 @ 10:48:38
Postat av: Anna

Avundsjuk!!!! Kram på er

2010-02-19 @ 16:38:45
Postat av: ingela

Här väntar vi nu upp 2 dm nysnö ovanpå den andra. Imorgon ska vi på kalas. Hanna fyller sju. Sen ska vi hjälpa Kalle att kakla en bit till ute i stugan. Fint ska det bli. Njut nu och skänk gärna en lite tanke till oss härhemma ;-)

2010-02-19 @ 17:12:19
Postat av: ingela

Kommentaren och kramarna var från Mats och mig och hälsa och krama Per-Olof också från oss

2010-02-19 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback