fredag

Äntligen känns hemtentan klar(?!) Den ska inte in förrens måndagkväll så jag väntar med att skicka in den. Kanske kommer jag på något mer som jag vill ha med?
Kvällen igår var väldigt mysig och rolig! Efter dansen travade vi ju hem till Lina för en massa tjejsnack och lite vin. Idag har jag varit nere på stan och växlat pengar, köpt rakhyvlar och sminkborttagning som nu ska åka ner i resväskan. Hann träffa Elin en snabbis med :)
Nu har jag precis hämtat upp den sista tvätten, funderar på vad man ska göra ikväll? Vill gärna träffa Anna som sedan åker till Norge men jag vet inte riktigt om jag har ork att ta mig iväg någonstans?
Ska nog gå ner till jobbet och handla lite inför imorgon när Mamma och Pappa kommer på besök iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback