tisdag

Hinner knappt med att uppdatera här! Vill lägga in bilder på mina fina julklappar och så, men har inte riktigt tid :P
Igår morse körde pappa mig in till tåget för jag skulle hem och jobba. Läste kvällen innan att det skulle vara ersättningsbuss mellan Kristianstad och Hässleholm, men att tåget kanske skulle gå därifrån.
Busschaffören visste inte mer än så, så när vi var framme i Hässleholm hoppade han av, gick in och kollade på stationen men fick ingen information, så han sa bara: Ähh, då kör jag vidare till Helsingborg.
Vi var tre pers kvar på bussen och hade en riktigt behaglig resa. Supersköna stolar och jag satt där och läste skvaller :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig ner till jobbet.
Direkt efter jobbet blir det en runda hem till Sofie som är hemma från Huvudstaden. Har saknat henne så! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback