tisdag

Börjar inte jobba förrens 12 idag. Ganska skönt faktiskt :)
Helgen var väldigt mysig! Mamma, Pappa och Boy kom hit lagom tills jag slutade i lördags.
Vi käkade Tacos och en massa julgodis här hemma. Berra var i Köpenhamn på fest så han ramlade in någongång på morgonkvisten :P Med tanke på detta var han inte så pigg på söndagen så vi lät honom sova och körde ut till Netonnet och Elgiganten. Jag fick välja ut min julklapp. MYCKET nöjd :)

Sen blev det en liten runda på stan. Fika på Grand och lite titt i affärer innan Mams och Paps och Boyen körde hem mot Åhus igen. Igår var det jobb hela dagen och sen kollade vi på den nya "serien" Morden i Sandhamn som visas i tre delar. Ska bli spännande att se fortsättningen ikväll :)

Nu tänkte jag laga lite köttfärssås och spagetti så jag får matlåda med mig, plus att Berra slipper laga mat när han kommer hem. Bra jag är :)
Efter jobbet blir det en fika med bästa Frida och Anna som jag inte sett på en hel vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback