onsdag

Idag är jag "ledig". Har ledig dag men ska in och hjälpa till på Hamilton ikväll eftersom de ska ha julfest. Så jag har "sovmorgon" fram till kl 18. Helt okej ;)

Har slagit in alla julklappar så de ska packas ner i IKEA-påsar plus att min julväska ska packas. Ska bara bestämma vad det blir för julaftonskläder först. 
Solen skiner och det ser riktigt friskt och krispigt ut, funderar på en promenad. Ska öppna balkongdörren och känna efter ;) 

Igår var det mysfika med bästa tvillingarna. LOVE YOU! Fick fina julklappar fast vi inte bestämt att ge något till varandra. Tokfior. Men GLAD blev jag :)



Bland annat denna bilden uppförstorad på en canvas-duk så den står fint på tavelhyllan i hallen nu :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Oh, vad fin! Passar riktigt bra i hallen.

2010-12-23 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback