Juldagen

Sitter i Åhus och det är så mysigt så.
På lillejulafton jobbade jag till halv 5 ungefär sen körde jag och Berra till Åhus. Var hos familjen Persson och lekte julklappslek och sånt mysigt.

Igår firade jag, mamma och pappa julafton själva. Min syster jobbade så det fick bli så i år. Men det var mysigt ändå, vi kollade Kalle, bytte julklappar, åt lite julmat, vilade på maten.. Haha. Som pensionärer. Riktigt skönt faktiskt. Senare på kvällen kom Honey hit.

Idag har vi varit och hälsat på Bengt (min låtsasmorfar) också har vi pysslat här hemma.
Anna och Oskar är påväg hit för att fira jul med oss.

Har fått en massa jättefina julklappar. Tänkte fota och lägga upp sen :)
Valde ut en Nespresso-maskin i söndags när Mamma och Pappa var och hälsade på i Helsingborg så igår drack vi gott kaffe :)

Nu ska vi ut och dricka glögg vid Tippin och titta på Pappas eldkorg som han fick igår. Han är överlycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback