torsdag

Igår efter jobbet kom bästis hit och käkade middag med oss. Berra försökte sig på att göra en Gulaschsoppa. Det blev RIKTIGT gott :) Jag hjälpte också till, jag värmde vitlöksbröden ;)

Idag börjar jag inte jobba förrens 13.
Har hunnit sola, springa (helt sjukt jag vet) handla lite och laga middag så Berra slipper det ikväll.
Jag ska nämligen ut och äta med jobbet (ICA) på Sillen och Makrillen. Har aldrig ätit där så det ska bli spännande och riktigt skoj :)

Nej, nu ska jag ha lite kvalitetstid med disken och sen kila ner på stan för att hitta present till Pappi som fyllde år igår ♥

Idag fyller "svärmor" år. Grattis Pinglan! :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Man tackar aningen sent men jag har inte varit inne på din blogg på några dagar!



Kram Ingela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback