söndag

Gårdagen spenderades först på jobbet och sen brummade vi mot Åhus.
Pappsen har ju fyllt år så det vankades först fika och paket :)

Ölglas, en ESPRIT-piké och en randig tröja fick han av oss, mkt nöjd :)


Mamma skulle iväg på partaj så jag och pappa lagade en massa mat, potatisgratäng, rotfruktsgratäng, lövbiff, rostbiff, sallad, melon, vindruvor mm som Anna och Oskar kom och åt med oss :)
Kvällen avslutades på Handelsbaren där det var nästintill folktomt.

Idag har jag varit på mitt första dop.
Karl William Staffan Lundin!
Han var jätteduktig i kyrkan och tittade mest nyfiket på oss alla.
Har tryckt i oss en massa mat och efterrätt nere på Åhus Strand efter det! Mumsigt!
Tack Ludde och Malin ♥

Nu väntar jag på Berra Bus, han ska hämta mig och vi ska brumma mot Malmö för att möta upp lite folk och kolla på Winnerbäck tänkte vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback