söndag

Här har det blivit dåligt med uppdatering.
Kom till Åhus vid åtta-tiden i fredagskväll. Satte oss och åt och jag kände illamåendet komma.
In på toa och ursäkta uttrycket, kräktes.
Gick och la mig och sov, flanellbyxor, linne och tjocktröja under mitt tjocka duntäcke och ändå frös jag.
Upp en gång till på natten.
Igår mådde jag inte illa, men mat var ju inte direkt att tänka på.
Hade superont i huvudet så det blev mycket sömn i stort sett hela eftermiddagen.
Höll mig vaken en stund på kvällen och kollade film med pappa.


Idag mår jag mycket mycket bättre, känner mig såklart seg i kroppen men ingen feber, inget illamående.


Vi satt på djursjukhuset i 4 timmar i fredags.
Boy har ont i sina leder och bråskbildningar längst ryggraden, detta har vi vetat sen innan och han äter smärtlindring för det. Problemet var nu att hans bakben viker sig som att han inte har någon kraft.
Veterinären sa att det nog är musklerna som "försvinner" eftersom han får ont när han använder dem så drar han sig för det. Mer smärtlindring och kortare promenader för att bygga upp musklerna är vad han behöver. (nu går han ofta långa promenader men risken är att han överanstränger sig då!) Min lilla Boy.


Nu ska jag gå och klä på mig. Blir en runda till mormors hus, kyrkogården och sen lunch hos syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback