onsdag

Godmorgon, Godmiddag, Godkväll!
Här har inte funnits någon tid att skriva idag ;)
Mkt att göra på praktiken hela tiden känns det som!

Väl hemma var jag duktig och hängde in tvätt och strök lite skjortor och tunikor.
Får nog investeras i ett nytt strykjärn snart, det vi har nu är inte kanon.
Sen blev det en kaffe med underbara Frida och underbara Sofie! ♥
Nu är det dags för sängen med min bok innan jag släcker de blå för dagen.
Blev inget Efterlyst-tittande för mig ikväll.
TV3 funkar inte i sovrummet och här i vardagsrummet blev jag nedröstad för "det är en viktig fotbollsmatch" någon som är förvånad?

Kommentarer
Postat av: sanny

Du har det inte lätt hemma;)

2010-04-29 @ 10:00:23
Postat av: Milla

Nej, faktiskt inte! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback