Middag

Frida påminde mig häromdagen om en rätt som jag lagat till henne en gång.
Kom inte riktigt ihåg hur jag gjorde men slängde ihop något liknande idag.

Koka pasta och broccoli (var för sig) ;)
Lägg sen i en form.
Stek bacon och blanda med creme fraiche och kryddor.
Idag slängde jag i färska champinjoner och körsbärstomater ovanpå pastan/broccolin.
Sen över med cremefraichen och baconen.
In i ugnen ca 20 minuter.
MUMS :)



Nu ska jag försöka lyckas med konsten att duscha mig och mitt hår med stygn och förband både på magen och halsen. Önska mig lycka till.
Berra är iväg på fotboll och dom vann med 0-1 så han är nog glad när han kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: sandra

mmm såg jätte gott ut :-)

vanlig cremefraish? vad för kryddor använder du??

Hoppas alt är bra!

kramiz

Postat av: sandra

mmm var jätte gott :-) fast jag använde faktiskt creme bonjour cuisine charlottenlök/gräslök tror jag det heter..blev mumsigt!!!

Tack för tipset!

Bara bra här,med er oxå? japp härligt med hus :-)

kramiz

2010-04-27 @ 20:04:04
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: GUNILLA

Hej,synd om dig. Hoppas du inte har ont längre och att det gick bra att duscha!

Mamma

2010-04-27 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback