"Maffig söndag"

Igår hade vi en "maffig" söndag som pappa kallade det.
Efter vi käkat lunch hos Anna och Oskar körde vi Anna in till jobbet.
På hemvägen körde vi inom Ford för pappa ville visa en bil som han funderade på.
Vi tog den på en liten provtur och den kändes väldigt bra.
Medans Pappa sen satt och snackade finansiering gick jag och mamma runt och kollade i bilhallen.
Vi hittade då en supersnygg bil till henne.
Vi tog en liten provtur med den också, och så var det hela klart.
Båda åkte därifrån som ägare till varsin ny bil. Haha!

Pappas:


Mammas:


På tiden att de bytte tycker jag, det var dom värda :)
Är fortfarande kvar i Åhus.
Om en timme ska jag ta mig ner mot Malmö för i eftermiddag/kväll väntar ett Miljö och Transport-seminarium, skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback