torsdag

Lång dag i skolan. Vissa föreläsare försöker alltid utnyttja tiden maximalt. Kan vara så att vi blivit bortskämda av de vi haft innan med?! ;)
Intressant föreläsning iaf, idag om Offentlig upphandling!

Idag skulle jag, Frida, Melinda och Lina börja dansa. Pussycat dolls-dans. FRÅGA INTE! Hahaha!
Men när vi kom dit så var hon som skulle hålla i passet sjuk så det får vänta tills nästa vecka.
Jag, Frida och Melinda satte oss på Espresso och drack te istället.

Nu har mitt nymålade skrivbord kommit på plats och det blev snyggt kan ni tro! :)
Ska gå och ta mig en dusch nu. Berra är ute och springer igen. (vet inte vad som flugit i honom Puda) ;)

Imorgon blir det skola hela dagen igen och sen på kvällen ska vi ut och äta och fira Sofie som fyller år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback