tisdag

Förmiddagen har spenderats med Maria. Hur knasigt är det att det redan känns bra inför tentan? Har man fokuserat på för lite saker då?
Har iofs föreläsning både imorgon och på torsdag, men torsdagen är nog mest redovisningar av våra case. Hoppas på att det inte är så mycket ny information.

Nu i eftermiddag har min kära pappa varit här och hälsat på.
Vi gick till ICA och handlade lite potatis och grejor till middagen. Eftersom vi skulle vänta med maten tills Berra kom hem tänkte jag att vi skulle fika lite först så jag frågade pappa vad han ville ha för kakor.
Vi har ett konditori i huset bredvid och pappa hade sett sockerbullar i fönstret när vi gick förbi så vi fick gå inom där och köpa varsin sån till eftermiddagsfika, söta pappa :)

Till middag åt vi kokt potatis, chilimarinerad lax, hollandaisås och sallad. Väldigt mumsigt! :)

Nu ska jag försöka få upp Berra från soffan och slita honom ifrån sitt fifa-spelande. Jag vill ut och gå en runda innan idol börjar. Min förkylning börjar bli något bättre, men träning är nog inte så smart än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback