tisdag

Hela förmiddagen har spenderats med Maria och det känns faktiskt som att vi har jäkligt bra koll på sakerna inför tentan. (nästa fredag) Iof har vi fyra föreläsningar till som ska in, men men.

När jag kom hem till Hbg gick jag till vårdcentralen för att få den första av tre sprutor som jag ska ta denna hösten. Det gjorde oooont :(
Fick ett fint plåster med fiskar på iaf, haha! Hon hittade bara barnplåster!




Sen gick jag och Honey en runda på stan! Mys pys!
Ikväll blir det ännu mer mys till Idol för vi ska ha kräftskiva för oss själva :)
Kräftor och räkor ligger på tining och till det ska vi ha kalla såser, baguetter, ost och kex :)

Nu ska jag kolla på Unga mödrar. Väldigt intressant program tycker jag. Sjukt att en del människor får skaffa barn, samtidigt som en del verkligen imponerar med mognad trots sin unga ålder.

Sen ska jag nog putsa fönsterna och ta en dusch innan maten ska fixas till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback