söndag

Kanske dags att uppdatera om gårdagen.
Det var en väldigt rolig och lyckad födelsedagsfest. Många som kom som man inte träffat på ett tag!

På natten fick jag sån hemsk migrän, det dunkade i hela huvudet. Riktigt obehagligt.
Kom hem iaf och hade så ont att jag mådde illa. Mamma och pappa tryckte i mig alvedon..
Huvudvärken har suttit kvar hela dagen idag, riktig spänningshuvudvärk så jag har knappt rört mig på hela dagen.
Har suttit i en av mamma och pappas nya sköna fotöljer och slötittat på tv :)

Nu ska jag börja med maten här hemma, Berra kommer snart hit och äter.
Får se om vi kör hem ikväll eller om vi väntar tills imorgonbitti. Skönt att komma hem men jag trivs här hos M och P med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback