myskväll med Fridisen

Eftersom jag är trött på att vara sjuk trotsade jag det och gick som sagt och simmade med Frida.
Men idag simmade vi bara 700m, känns dumt att köra på för fullt.
Efter simningen gick vi hem till henne och lagade mat,
berra var ju ändå på matchen så jag hade kommit hem till en tom lägenhet.
Så jag och Frida har haft en riktig myskväll med thailänsk gryta, ett avsnitt one tree hill och sen idol.
Hon körde mig hem för en stund sen, när började det vara kolsvart kl 9 på kvällen? Nu är det verkligen höst.
Och eftersom Hif förlorade ikväll kändes det inte kul att gå hem själv,
vet inte hur mycket bråk och grejer det kan vara.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund innan jag stänger de blå!


Bild ifrån min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback