mysdag

Jag har haft en riktig mysdag och mer ska det bli :)
Efter biblioteket gick jag som sagt hem till Elin där Louise också var. Vi låg och slappade på innergården och snackade en massa skit!

Nu är jag hemma och har precis ätit middag. Broccoli och Bacon-gratäng. Inspirationen fick jag från söta
Sofie men för att fylla ut lite (eftersom jag nog hade för lite broccoli) skivade jag ner färsk tomat med.. Det blev supergott med sallad till!

Berra är ute och springer en runda, knäppgöken. Jag fick i uppgift att leta upp goda recept på potatissallad och liknande tills på lördag när den gamle mannen fyller 25 :D

Ikväll ska vi gå på bio och se beck hade vi tänkt oss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en riktigt bra dag det där!!!

Dom är bäst dom dagarna :)

Jag tog mig ett långbad för att skrämma bort förkylningen, hoppas jag lyckades!!



Ses imorgon



Puss

2009-09-01 @ 18:44:51
Postat av: Puda

Det behöver berra..skicka ut han imorgon med och ge honom bara sallad ^^-^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback