måndag

Idag har vi inte gjort många knop. Låg kvar i sängen till klockan var ett och kollade på film. Först slutet på wallander- tjuven (eftersom jag somnade ifrån den igår) ;) och sen kollade vi på Slumdog Millioner. Rätt så bra film tyckte jag. Verkligen en kontrast om man jämför med hur man själv växt upp. Vi kom fram till att vi har haft det väldigt bra :)

Gick iväg och handlade och var en runda på apoteket och nu är Berra och kollar på HIFs träning.

Borde göra något idag, ut och gå eller vad som. Men jag har ingen ork känner jag. Vill bara ligga i soffan!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det har du gjort helt rätt i!

Ska ju simma på onsdag o dansa på torsdag, mer än väl tycker jag ;)

Gillar scenen när den lilal killen hoppar ner i bajset i Slumgod....ELLER!?



Ha det underbart gumman

Puss på er

2009-09-07 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback