måndag

Godmorgon på er!
Idag är det jobb som gäller för mig. Börjar inte förrens kvart över tio så jag låg kvar länge i sängen och läste ut min bok. Nu har jag läst igenom en massa bloggar samtidigt som jag ätit frukost. Mys pys!

Gårdagen ägnades åt en del plugg (inte så mycket som jag skulle behövt egentligen) och städning, tvättning.
Hade "lägenhetsvisning" här igår.
Var ett par som var och kollade och de verkade gilla den väldigt mycket. Vi har inte alls något behov av att flytta egentligen men det är roligt att hålla ögon och öron öppna.
Detta gällde ett lägenhetsbyte. Vi har inte kunnat kolla på deras lägenhet än så vi får väl se hur det utvecklas.
Nyttigt om inte annat sen om vi en dag ska köpa en lägenhet, då är det bra att ha varit runt och kollat och så, så att man vet vad man vill ha!

Annars har jag inte direkt något roligt att berätta. Jag har tentavecka så denna veckan kan det hända att jag är lite "off". Om precis en vecka börjar praktiken och det är väldigt blandade känslor. Det ska självklart bli kul att komma ut, samtidigt som jag trivs bra i skolan och med att själv kunna styra över mina tider och annat. Men men, får hoppas att jag kommer trivas, det tror jag säkert :)

Nej, lite smink i fejjan kanske så jag inte skrämmer slag på alla kunder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback