lördag

Man kan ju fråga sig vad jag gör uppe nu när jag inte börjar jobba förrens klockan 9?
Jag har lock för mitt ena öra, riktigt drygt, så klockan sex stod jag inte ut längre utan gick upp och tog en dusch, hällde en massa vatten i örat, men inte hjälpte det.
Min hals känns iaf mycket bättre. (känner mig som världens hypokondriker)

Igår efter skolan åkte jag direkt till jobbet för att jobba stängning. Har inte varit där på tre veckor så man kände att man hade lite extra energi :) Idag blir det jobb mellan 9-13. Mina nya tider är sköna :)

Efter jobbet ska jag nog möta upp Anna på stan och sen ikväll är det inflyttningsfest hos Lina!

Nej, lite knäckemackor med ägg och kaviar till något trevligt barnprogram nu kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback