Inflyttningsfest igår!



Igår var vi på inflyttningsfest hos Lina, det var riktigt trevligt!!

Efter jobbet mötte jag upp Anna och Mimmi på stan och tog en liten fika innan jag körde Anna hem. Eftersom de bygger om hela stan hittade inte vilken buss hon skulle ta, haha. Så vi gick hem till oss och hämtade bilen.

Hem och vila en liten stund och städa undan för sen kom Melinda hit och åt med oss innan vi satte oss på cyklarna och cyklade hem till Lina.

Riktigt härlig kväll med glada människor, lekar och GOTT BÅL!! Mmmm :)

Var hemma innan två och såg ut som en dränkt råtta efter att ha cyklat i regnet. Hängde upp mina kläder och kröp sen ner i en uppvärmd säng hos Honey :) Han är iväg och jobbar nu, så han gick upp vid 4 inatt, då måste jag sovit djupt för det har jag inget minne av!

Nu tänkte jag gå bort och lägga mig i solariet en liten stund,
handla hem mjölk och fil och sen sätta mig och plugga.
Jag är sugen på brunch på stan, får kolla med tjejerna om det är någon som är sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback