cleaning up my mess

Sådär, nu har jag fått iordning på allt som jag lyckats ställa till med här, haha!
Som tur är var det inte mitt fel eftersom det var de som glömt visa mig tidigare.
Man känner ju sig lite kass och det är tråkigt när det ger merjobb för de andra även
om jag fixat det mesta själv. Sitter och väntar på att få gå hem nu.
Min handledare gick hem kl 3 utan att ge mig någon ny arbetsuppgift så jag rullar tummarna :P
Kan inte gå hem heller för jag ska möta Frida om en stund :)
Vi ska in en runda på skopunkten och på maxi :) (kontoret ligger precis bredvid skopunkten så det känns
onödigt att ta sig hem emellan) Ikväll blir det Milla, Frida, Berra-mys. Med ett inslag av Lina lite senare :)


Älskar denna bilden på min stumpa, hon ser så... glad?! ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback