söndag

Har haft en lugn och skön dag. Vaknade tidigt och eftersom man skulle ställa tillbaka klockan inatt var jag uppe redan innan 8 ;) Gjorde en stor frukost med mackor, ägg, te och juice och sen tog jag mig ut på lite mer än en timmes promenad med en nyladdad ipod. Riktigt skönt! Sen gick jag och solade en stund!

Resten av dagen har innehållt pajbakande, har gjort en med köttfärs och en med bacon och broccoli. GOTT och bra att ha i frysen de dagar man inte orkar göra matlådor.

Nu kom älsklingen precis hem från jobbet. Det första han frågade när han kom innanför dörren var om det fanns någon mat. Så nu har han fått mat i magen, en filt över sig i soffan och fotboll på tvn. Nu trivs han :D

Kl 6 har jag bokat tvn för då är det först One Tree Hill och sen Gossip Girl!

Nu ska jag gå och sortera bland lite kläder hade jag tänkt. Får ta saker lite i omgångar nu inför flytten så man inte släpar med sig allt skit som ändå inte används.

Lovely sunday! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback