onsdag

Här sitter jag på kontoret och lyssnar på P4 Malmö Hus. Man skulle kunna säga att det är en liten överraskning varje gång en ny låt ska spelas, vilket årtionde/århundrade kommer nästa låt från tro?
Precis diggade de loss till "Du gamle indian" väldigt klämkäckt! ;)

Imorse när jag och Berra körde till jobbet (ja, vi samåkte idag med) lyssnade vi på P3 och där kan man ju aldrig heller förutse vad som komma ska. Imorse skulle de iaf översätta ordet Lax till engelska.
-Hur säger man Lax på engelska?
-Seemen!

Hahah, jag dog! Så fel det kan bli! Om någon inte förstår det roliga, hör av er! ;)

För övrigt tog jag mig en liten runda ner på stan igår efter att jag slutat.
Köpte mig en ny höstjacka eftersom den jag har nu köptes någon gång på gymnasiet tror jag?! Den har med andra ord gjort sitt. Iaf blev det en marinblå ullkappa med puffärmar. Mycket söt!
Fast jag inte ska shoppa något innan Thailand, men jag kan ju inte gå och frysa till februari, visst? :)
Frida var med mig på sms och peppade mig iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback