måndag

Här har det varit tyst idag.
Har fullt upp här på kontoret och jag älskar det :)
Mycket pill i Excel idag, inte mitt favoritprogram, men det gäller väl att arbeta mer i det för att förstå tjusningen?! :)

Kvällen skulle ägnats åt tvätt, men Tobias ringde och det var personalbrist (som vanligt) så jag får hoppa in och jobba. Annars har jag inte så mycket skoj att berätta idag direkt :P Det är nästan mörkt utanför fönstret här nu, klockan är bara halv 4?! Som jag längtar till Thailand med min babe nu :)

Kommentarer
Postat av: Marie

När åker ni till Thailand!? Jag ska också dit :) Puss o kram!

2009-10-26 @ 16:02:19
Postat av: Milla

Till Marie:

Vi åker 15 februari :) Vart ska du?

Postat av: Marie

Okej :) vi åker den 12 december. Jag ska till honkong, laos, thailand och kambodja. Ska bli så härligt! :) ha en bra dag! Kram.

2009-10-27 @ 12:56:11
Postat av: Milla

Åh, vilken lyx :) Hur länge ska ni vara iväg? Jag längtar till sol och bad NUUU! :)

2009-10-28 @ 11:49:02
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback