lördag

Äntligen har jag helg! Jobbade ju hamiltonstängning igår och idag jobbade jag till ett.
Gick ner till jobbet i träningskläder för att kunna ta en powerwalk direkt efter jobbet.
När jag börjar gå tar batteriet i ipoden slut, efter en stund trampar jag i hundbajs. Då gav jag upp och vandrade hemåt, haha blev så trött.
Gick inom och handlade lite. Nu sitter jag i soffan och har myst till det med te och kanelbulle.

Vi har fått en ny kanal här hemma: Sf-kanalen. Med bara en massa svenska filmer.
Kollar på "Så som i himmelen" nu. Riktigt fin film! När Helene Sjöholm sjunger Gabriellas sång ryser jag i hela kroppen och tårarna börjar till och med rinna. Riktigt gripande film :)



Här från någon gala på TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback