helgen som varit

Ja, här har det inte funnits någon tid till att uppdatera inte.
I fredags körde jag ju hem till Åhus med ett stopp i Kristianstad för en mysig middag på Rose Garden (Buffé med Sushi, och en massa annat gott!) tillsammans med mamma, pappa och karin och hennes familj. Världens bästa :)
Väl hemma kom Anna och Oskar bort och de hade med sig sockerbullar. Så det var en kräkmätt Camilla som gick och la sig nere i prinsessrummet! :)

I lördags vaknade jag tidigt, kl 8 och väckte pappa. Drog med honom ut på en springtur. Var väldigt skönt och kul :) Sen blev det en runda ut till någon affär där mamma och pappa skulle köpa en fontän. Jag fyndade två krukor och en fin bricka! Vidare in till Kristianstad för lunch på Teapot med Anna och Oskar. Jag ääälskar det stället! Scones blev det såklart, (det jag alltid kommer förknippa dem med) också får man välja bland deras määäängder av teer. Säkert 150 sorter. (Någon som vet?) Mysigt och gott var det iaf.
Sen gick vi en liten runda på stan innan vi körde hemåt.

På lördagkvällen kom Karin hem till oss och käkade och vi gjorde oss iordning för en kväll på stan ;)
Åkte ut till en förfest på Sommarlust och sen vidare in till stan. Eftersom köerna var milslånga tappade jag suget och bestämde mig för att åka hem. Karin ville stanna men följde mig till bussen och helt plötsligt ville hon också hem :)

Igår mådde jag jättekonstigt. Hade inte ont i huvudet och mådde inte illa så jag kan inte ha varit bakfull. Men jag var så trött i hela kroppen så jag rörde mig inte på hela förmiddagen. Låg nere i sängen med datorn och min bok. Först vid 2-tiden gick jag upp, duschade, körde hem till Anna och hämtade en symaskin och sen hem till Helsingborg.

Just nu mår jag inte speciellt bra. Är helt seg i kroppen och huvudet dunkar. Tror faktiskt inte att jag står ut här på kontoret hela dagen. Längtar hem till soffan, filten och boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback