14.31

Lovade ju att återkomma med goda nyheter :)
Vi har fått klart med vårt lägenhetsbyte, vår lägenhet är besiktigad och eftersom där inte var något att åtgärda kan bytet ske tidigare. Som det ser ut nu blir det alltså byte 1 december.
Det känns väldigt kul eftersom jag redan börjat handla till och inreda den nya lägenheten i huvudet!
Nu blir det till att börja rensa och greja för det är säkert en massa skit som vi inte ska ha med till nästa.

Snart är det eftermiddagsfika och det ska bli gott. Är grymt hungrig fast jag åt lunch för två timmar sen.
Efter jobbet kommer Berra och hämtar mig, vi ska ut och reklamera våra soffor som spräckt i sömmarna. Får hoppas det går vägen.

Senare ikväll blir det onsdags/greys anatomy-mys hemma hos Frida. Trevlig onsdagstradition vi börjar få till :D


Kommentarer
Postat av: Mollan

Då är det bara till att gratulera! Vad roligt att allt gått så bra!!!



Massa kramar

2009-10-21 @ 14:32:53
Postat av: Milla

Molly Polly, din hagga! Du kan väl komma och hjälpa mig inreda med lite puffpuff och nuffnuff sen? :D

Postat av: Molly Polly

Jag finns ALLTID vid din sida Milla Pilla det vet du! Jag kan allt från att diska, laga mat till ställa krukor på rak linje i fönstret!



KISS AND LÖÖÖVE

2009-10-22 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback