Vinprovning

Det var en väldigt trevlig vinprovning igår. Vi blev alla lite runda, haha!
Skitsvårt det där. Man häller ju ändå i sig ganska så mycket när man provar fyra olika sorter
(och nej, vi hade inga spottkoppar, det är för pussys kom vi fram till)
Var hemma vid halv 8, så tidigt har jag aldrig varit hemma när jag druckit vin ;)
Slökollade på Mammas pojkar och sen somnade jag gott!


Såhär glad blev jag efter andra provglaset ;)
och det måste vara kameravinkeln, för sådär fet är inte jag i ansiktet!
Nu är det dags för morgonkaffe och fredagskaka.
(Jag älskar detta stället)


Kommentarer
Postat av: frida

solbränd ser du ut med =)

Postat av: Maja.

åh vad mumsigt med vinprovning:)

2009-11-07 @ 00:17:12
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback