torsdag

VILKEN JÄKLA DAG!
1. Det regnar
2. Fick ett samtal av en vän som inte alls mådde bra
3. Vi har haft inbrott i bilen inatt. I GARAGET! (tur att allt som försvann var två mp3-spelare, lite sladdar och några danska mynt) Men ÄNDÅ!
4. Mitt batteri på mobilen laddades ut
5. Bad Berra svänga inom med laddaren påväg till jobbet. (fel laddare såklart, eftersom jag bytte mobil igår, inte så lätt för honom att veta)

Nu ska jag iaf snart cykla hem och sen är den dans dans som gäller ikväll! KUUUL!
Och efter det, fika hos Mellis! ♥


Kommentarer
Postat av: GUNILLA

Hej Milla. Träna nu på dansen ordentligt. Du vet att vi kommer och kollar på uppvisningen!

Mamma

2009-11-19 @ 20:26:54
Postat av: Milla

Hej Mamms!

Jag köpte biljetter till er igår!! Ni får sitta på första raden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback