To Do

Saker att göra denna veckan:

Tisdag
• Praktik (där jag sitter nu)
• Köra ut till EM och reklamera soffan
• Fika med Frida (S) ♥

Onsdag
• Praktik
• Jobb på Hamilton

Torsdag
• Praktik
• Vinprovning (mmm) :)
• Dans (om jag hinner) Tror tyvärr inte det.

Fredag
• Praktik
• Jobb på Hamilton

Lördag
• Jobb på Hamilton
• VILA!
• Fest hos Frida? (eller någon annan stans) ;)

Söndag
• Vilodagen
• Packa inför flytt (det beror nog på dagsformen)

Utöver detta är det allt vardagligt som laga mat och städa osv. Jag är en person som behöver tid att bara vara, kan inte flänga runt överallt hela tiden. Älskar stunden att lägga sig i soffan med en bok och tända ljus.
Men det ska jag väl kunna klämma in det också :) Och kramas med mannen min såklart!


Kommentarer
Postat av: MollyPolly

GUD, mrs BizzyWoman...



Du är duktig som orkar ha så mycket järn i elden Baby! kramar

2009-11-03 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback