tisdag

Igår hade jag besöksrekord. (tänker inte skriva hur många för det låter mesigt, haha) Herrgud. Nu när jag uppdaterar som sämst (och med tråkiga inlägg)
Igår monterade jag iaf ihop en hylla och fyllde den med böcker, pärmar och grejor. Har ändå köpt vita boxar för att det ska se lite enhetligt ut, men fan, en bokhylla kan inte bli snygg. Det är för många olika färger och former som trängs. Nej, den får nog byta plats för just nu är bokhyllan det första man ser när man tittar in i gästrummet.
Hoppas den får plats på den andra väggen bara.
Just nu hoppas jag att Berra packar ner porslin så jag har något att packa upp ikväll :) Rensade ut en hel sopsäck ur linnegarderoben igår. Tur Berra slutade tidigt för jag är ganska dålig på att slänga. Han slänger det mesta ;)
Ska måla lite ikväll också. Får ett litet besök av Frida med, får väl ta lite te och en kaka i vårt nya kök. (Finns ingen annanstans att sitta nu) ;)
Har kommit igång ganska så bra med mitt projekt idag. Sitter just nu och skriver ner rutiner för hur de ska jobba här på Stenströms :) Får se om de följer mina förslag sen ;)
Nej, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback