söndagmorgon

Jag läser bloggar, Berra spelar Fifa och vårt ukrainska sommarbarn (johan) ligger och sover i soffan.
När vi fått liv i honom ska vi ta ett ryck och flytta grejor. Packade 8 bananlådor till igår. Här går det undan.
Porslin, kläder och möblerna kvar nu. Men vi får ta lite i taget i veckan. Jobbigt bara att jag jobbar dag och Berra kväll så vi kan inte hjälpas åt. Jag får packa på kvällarna, han kör bort det på förmiddagen och sen får jag packa upp det när jag kommer hem :)
Lite målning kvar också, men det får Per-Olofis ta. Hur mycket jag än vill når jag inte upp och måla vid taklisterna, trots att jag står på stege/pall. Nackdelen med att ha högt i tak kanske?

Nej, nu får vi ha liv i pojken. Jag skulle vilja hinna ut och beställa soffan med, men Berra börjar jobba klockan 2 så det är nog kört. Återkommer trött och sliten ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback