söndag

Ja, hjälp vilken härlig kväll det blev igår.
JAG ÄLSKAR ER TJEJER!
Jag begav mig först hem till Melinda och kollade in hennes nya lägenhet, superfin och underbart att den bara ligger 5 minuter från mig!
Sen åkte vi hem till Frida där det blev wii-spelande (MARIO CART, NOSTALGI) dricka och en massa skratt!
Ner till stan och in på Cardinal. (helt otroligt att de fick med MIG ut)
Jag har inte varit ute i Helsingborg på säkert ett år. Brukar bara hänga på barer och sen när de andra ska ut till dansställena går jag hem för då brukar klockan vara mycket, haha!
Men igår var jag peppad och det var riktigt roligt.
Jag körde på luggen nere och rött läppstift igår så det var ett par stycken som inte kände igen mig, haha fick till och med lyfta upp luggen "kolla, det är jag, Camilla" ;)
Kebab och sen promenerade jag och Melinda hem. Kom hem lagom till Berra skulle upp till jobbet halv 5 imorse!

Tjugo i 12 får jag ett sms av Frida. Tur att hon väckte mig då för jag hade tvättid klockan 12 :)
Fick ångest direkt, jaha, nu har jag sovit bort halva dagen. (tror det är därför jag alltid kör på tidig hemgång)
Men men, nu har jag iaf hunnit tvätta sex maskiner tvätt och handla lite mat.

Ligger och myser här hemma, lyssnar på Anna Ternheim och Brandur.
Älskling kommer snart hem från jobbet och då ska vi upp till Idrottens Hus och kolla på Handboll.
Kristianstad mot OV. Ska bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman!

Tack själv för en underbar kväll! Den bästa på länge!!! Vi ses imorgon igen

Heja Kristianstad!!!

Pussar

2009-11-08 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback