söndag

Tidig söndag och jag är redan vaken. Min kropp är inställd på att vakna tidigt. Det gjorde jag igår också. Mina första lediga dagar efter 12 sammanhängande arbetsdagar.
Fredagskvällen spenderades hemma hos Frida med henne och Melinda. Vi tittade på Idol, drack lite vin och åt pepparkakor med ädelost. Love ♥
Igår var jag iväg och handlade mat på morgonen. Tänkte slippa allt folk, men det var MKT folk på Maxi redan halv 10. Det var superfint väder så det blev en runda i Pålsjö med Frida. EFTER att hon redan sprungit 5 kilometern och gått dit. (hon är en toka)
Satte oss såklart på Espresso House i Norra Hamnen på vägen hem och tog varsin välförtjänt Chailatte :)
Resten av eftermiddagen spenderade jag framför symaskinen. (tack syster för att du fick ny så jag fick din gamla) :)
Lagade sängöverdraget som gick sönder i flytten också sydde jag två kuddar som ska ligga på sängen.
Vill gärna visa bilder på hur vi har det här om någon är intresserad?
Men just nu är min kamera på vift i någon bananlåda plus att här är långt ifrån färdigt. Men snart så :)
Lagade storkok med lasagne igår som är bra att frysa in till matlådor. Slipper man slava varje dag :P
Nu ska jag kolla Paradise Hotel från veckan. Har missat alla avsnitt.

Kommentarer
Postat av: ingelapingela

Hade varit kul jag har ju ännu inte sett lägenheten. Mats glömde fotografera eftersom jag inte kunde följa med... men glömde det. Så det ser jag fram emot!



Kram Ingela

hälsa Per-Olof

2009-11-29 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback