onsdag

Mörk morgon. Tyckte mig höra att det regnade när jag vaknade så jag bestämde mig för att promenera upp till kontoret istället för att cykla. Cykla med paraply är ingen hit.
När jag väl kom ut regnade det såklart inte, droppade lite bara.
Men jag fick en skön promenad iaf. Tar en 20-25 minuter att gå hit. Vardagsmotion är bra! Speciellt när man håller på och flyttar hela kvällarna och inte har tid att gå till gymmet eller simhallen.
Igår hann jag iaf måla och packa upp 5-6 bananlådor. Gick hem, slängde in fiskgratäng i ugnen medans jag tog ett skönt och välbehövligt bad. Rensade en av mina tre garderober och slängde ner allt i sopsäckar som sen transporterades bort till nya lägenheten med hjälp av Frida ♥
Vi tog en liten te-kaka fika och sen fyllde vi hennes bil med tomma banankartonger och hon släppte av mig hemma igen.
Har lite småpanik/ångest för det är så jäääkla mycket att göra hela veckan.
Ikväll ska jag tvätta, iaf lakanen för det är trist att släpa med sig smutstvätt till en helt ny lägenhet.
Ska väl försöka hinna bort och tömma ett par lådor och packa in mina kläder i garderoben med.
Pust, nu blev jag trött ;) Tur att det är så nära, skiljer bara tre gator mellan lägenheterna så man kan springa emellan!
Nej, nu får jag ta tag i lite jobb här. Vill känna mig lika nöjd som jag gjorde igår när jag gick härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback