MJ ♥

Filmen igår var UNDERBAR!
Vilken artist. Och vilken stor människa (inte kroppsligt. Hans lår var som halva mina ungefär)
Rekomenderar verkligen att se den (på bio om ni hinner, den visas bara ett par dagar till, annars släpps den väl förhoppningsvis på dvd snart)
Jag satt med ett leende på läpparna och vi sjöng med allihopa!
Men samtidigt var jag lite deppig över tanken att "jag kommer aldrig kunna se honom live"

Mäktigt var det iaf!
Ska bara jobba någon timme till sen blir det svinisvaccin. Aj aj, är inte glad för sprutor och är inte alls säker på att det är rätt att ta den eller ej. Men jag resonerar som såhär: Om 80 % av Sveriges befolkning tar den kan man kanske hindra spridningen, och framför allt hindra en andra våg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback