måndag

Här kommer helgens uppdatering :)
Har haft en supermysig helg i Åhus. I fredags lagade "vi" (inte just jag och Frida, för vi handlade) ;) lasagne och det var väldigt gott :) I lördags morse gick både jag och Frida upp tidigt. Tog en morgonpromenad och handlade frallor nere på nya conditoriet. På väg in till Kristianstad för en fika/lunch med Fridas barndomskompis som bor där stannade vi till hos Anna och Oskar och drack kaffe :)

Eftermiddagen spenderades sen nere på Hotell Åhus strand där vi först körde fyrhjulingar och sen badade badtunnor. Väldigt mysigt och roligt! :)

Middag och dryck intogs sen på Åvägen hos Henke.

Igår slappade vi på förmiddagen och sen hade vi kalas för mamma innan jag och Frida begav oss hemåt mot Helsingborg.
Tack vännen för en supermysig helg! Har varit så kul att ha dig med! ♥

Hade kunnat skriva en massa mer om helgen men jag är tröött.
Ska leta upp en bok och krypa ner i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback