måndag

God lunch på er allihop!
Vi har i nuläget inget internet hemma så därför har denna bloggen fått vara utan uppdatering. (vem försöker jag lura? Hade inte haft tid i helgen ändå)
Det har iaf varit full ös medvetslös hela helgen. Först jobb i lördagsmorse, sen flytt/städ/packning/flytt/städ/packning.
Fick bli hämtpasta och rödvin i lördagskväll med mamma och pappa som stannade kvar över natten.
(och Boy såklart)
Söndag sen då. Flytt/städ/packning/flytt/städ/packning/jobb.
Ja, suck! Trött som bara den idag.
Tack så mycket till alla som hjälpt oss i helgen, ni är guld värda och vi hade ALDRIG fixat detta själva! ♥
Ikväll kommer tjejerna hem till oss och jag tänkte bjuda på morotskaka. Smaskigt.
Så den ska jag hinna tillaga efter praktiken. Samt packa upp alla mina kläder och lägga alla lakan och handdukar på plats. Resten får vi prega in i extrarummet så att det ser hyffsat okej ikväll iaf! :)

Idag sitter jag och skriver Projektrapport. Kan skriva klart mitt teorikapitel nu tack vare Ingela som var och lånade en bok till mig i Kristianstad. TACK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback