måndag

Måndag idag och jag har skrivit projektrapport. Tråååkigt! Men känner iaf att jag har lite koll på det.
Om en timme eller nått ska jag cykla hemåt och sen bort i nya lägenheten och montera ihop en hylla hade jag tänkt :) Sen blir det till att packa ner allt porslin ikväll. I förmiddags smet jag ifrån kontoret en liten stund och vi körde ut till Ekeby Möbelaffär och beställde vår nya soffa. Den är så fiin :) och STOR! Hoppas vi får in den i lägenheten! Den är tyvärr inte med på hemsidan så jag får visa den sen när vi fått den nästa helg!
Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Får återkomma senare :)

 


Kommentarer
Postat av: frida

måste komma förbi o kolla sen när ni kommit i ordning i lyan =)

Postat av: Milla

Ja, det får du verkligen göra. Stora flyttlasset går i helgen så nästa vecka är du välkommen :)

2009-11-17 @ 10:38:15
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback