1a advent

Idag är det ju första advent men vi har inte tänt ljuset än. Vill köpa en ny adventsljusstake i år men har inte hunnit :( Ska nog rota fram den gamla och tända ändå :)
Idag har jag hunnit vara effektiv. Packa upp lite bananlådor, sy om en skjorta som faktiskt blev ganska bra! och tvätta ett par maskiner tvätt.
Var nere och åt middag på Olearys med Berra och Johan och sen mötte jag upp Frida för lite julskyltningsmys. GUUUD så mycket folk där var. Nästan så man fick panik. Gick iaf och köpte två nya tesorter. Äpple/Kanel och Chai. Gottigt! Smakade Äppel/kanelteet till Gossip Girl innan.
Har haft en riktigt skön och lugn helg. Det behöver man ibland! En vecka kvar på praktiken nu, sen är det skola som gäller igen.
Nu ska jag attackera min man med pussar här i vår nya stooora sköna soffa! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback