slapp dag!

Spenderade ett par timmar vid en fotbollsplan för att titta på när Berra spelade. Hann tyvärr inte se så mkt av hans spel, men han kunde sitta och umgås istället! :)

Vid tre-tiden mötte jag upp Sofie för en liten fika i solen. (jag är knallröd i ansiktet nu)
När vi gick hem gick vi inom Mäster Livs, den absolut mysigaste butiken i stan (förlåt chefen)
Jag köpte varmrökt makrill och kall sås, så det har jag och Honey avnjutit på balkongen tillsammans med sallad och kokt potatis. Mycket smarrigt!!

För en stund sen cyklade han iväg till en jobbarkompis för party, så jag gick ner och hyrde film.
TWILLIGHT! Måste ju se den nu när man hört så mkt bra! :)

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback