självklart

Varför inte bli lite sjuk när man har tentavecka och kursens sista föreläsning? Varför inte.. Det passar ju perfekt!
Ahhh, blir så sur!
Det började med feber igårkväll och fortsatte med en hyffsat sömnlös natt. Var uppe och snöt mig 70 gånger och knaprade lite ibumetin. Det känns iaf lite bättre idag men jag kände att det var bättre att vara hemma idag så att det inte blir värre och jag missar tentan på fredag.
Får ha Maria på direktlänk idag så hon får berätta vad dom går igenom :)
Vi har tyvärr inte fått ut något material om det som han ska snacka om idag så jag får söka mig fram på internetet! :)

Har tyvärr inte tid att lata mig allt för mkt.. ska sätta mig i soffan och ägna juridiken ett par timmar. Laddar upp med te och näsdukar bredvid mig så ska det nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback