måndag

Idag blev det plugg tillsammans med Maria, Marc, Andreas och Peter. De gillar mitt och Marias "tenta-plugg sätt" så de tog sig till Lund för att få vara med! :)

Åkte hem vid halv 3-tiden och har tagit tag i mig själv och fixat med cv, omdöme och referenser så att jag är redo att söka till nästa praktikperiod. Den är inte förrens i september, men det är bra att ha det färdigt innan semestrar och sånt.

Jag och Frida ska snart gå powerwalk. Fick skjuta fram den lite för jag måste köra och hämta Berra på jobbet. Han gick dit imorse (duktiga killen) och nu fick han bråttom hem till matchen (viktigt viktigt ju)

Känner mig lite krasslig i halsen så jag får inte ta ut mig för mkt idag.

Kommentarer
Postat av: frida

ja då bokar jag genast in det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback