godmorgon tisdag

Godmorgon gott folk!
Snart är det dags för mig att bege mig ner mot Malmö för ännu en dag i jurudikens tecken. Idag har vi en annan föreläsare och dagen ska handla om internationell handelsrätt. Ska bli spännande!

Har packat ner träningskläder för jag tänkte sticka direkt och träna efter skolan, duktiga jag va :)
Hoppas vi slutar tidigt för jag skulle gärna vilja gå på ett step-pass som börjar halv 5, annars får jag ta puls/medel halv 6, det brukar också vara roligt!

Jag gillar min nya rutin, att gå upp en kvart tidigare på morgonen så att jag hinner sitta här och slöläsa bloggar, kolla mail och sånt innan jag ger mig iväg. Blir också lite lättare att äta frukost om jag får äta den framför datorn! :)
Frukost är annars något som jag har ganska svårt för. Sover hellre en extra kvart liksom!


Kommentarer
Postat av: lina.

så somrig & fin du är!

visst var den nya föreläsaren bra? om än lite gestapo...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback