fredag

Äntligen fredag. Igår var jag hemifrån mellan kl 7 och 21.30. Först skola och sen jobb.
Idag har jag "bara" haft skola mellan 9 och 14.30 typ. Skönt :)

När jag kom hem kröp jag ner i soffan med en kopp te och en rad choklad och kollade Top Model 6. (repris då alltså) :)

Kl 7 kommer Elin hit och ska ha Tacomys med mig och Berra! Vi ska alla tre upp och jobba tidigt imorgon så det passade ju bra! :)
Fick mitt omdöme från praktiken idag (det som företaget skrivit) och jag kan ju säga att jag blev rörd!! :)
Ska ringa pappa och läsa upp det för honom nu, haha!

Kommentarer
Postat av: lina.

förlåååååt jag kunde bara inte gå, dödens trött! var leffe ledsen? kan du inte ta med den på tisdag? snääääälla!:) pusskram

Postat av: frida

tänkte bara lämna ett avstamp här=) Nu har man en blogg till man måste följa ju =)kulit !!!

2009-05-09 @ 13:04:12
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback