1:a maj

Igår var en mkt mkt trevlig dag :)
Jag kom till Malin vid 5-tiden. Fick kolla in hennes nya superfina lägenhet.. Du har verkligen fått till det fint vännen :)
Hoppade in i duschen, sen kom den andra Malin och vi gjorde oss iordning och hade lite kamerakul mot Malins perfekta fotovägg :)
Det kommer bilder på det :)

Sen bar det av till Helena och Henrik där det bjöds på hamburgare, mycket skratt och roliga lekar!

    

Idag har jag och Malin haft mysdag, vi gick ner och satte oss i hembyggdsparken och drack kaffe i riktiga koppar, kände oss vuxna :)

 

Sen hade vi ännu en fotostund med andra Malin (kan ni tänka er hur jobbigt det är med två Malin på samma gång när man ska försöka prata med dem? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag vännen min=)



Super mysigt! Sitter här och kollar in våra bilder... Kan inte Malin. N ta och skicka över de andra, jag vill se underverken!!!!!!!!



Nu har jag duschat, jag är sjukt röd efter dagens vistelse in the sun...



Lägenheten känns tom när du åkte, jag har dock din tandborste här som gör min tandborste sällskap i skåpet, det är kärlek! Kul att höra att du gillade min lilla tjejlya!



Nu skall jag prata vidare med dig på msn...



Miss you and löve you !!!

2009-05-01 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback